برای دنیای کاربردهای تجاری، سایه کووید-19 تا حدودی در سال 2022 محو شد، زیرا بحران انرژی که از جنگ در اوکراین خبر داده شد، و بحرانهای اقتصادی همزمان پدید آمدند که به جای آن، این حوزه را تحت تأثیر قرار داد. با تاچنت همراه باشید تا تعدادی از این برنامه های تجازی را مورد بررسی قرار دهیم.
استیو میراندا، معاون اجرایی توسعه محصول Oracle Applications، در اکتبر 2022 در Oracle Cloud World در لاس وگاس ، نظرات خود را در Computer Weekly در مورد معنای بحران در اقتصاد برای مشتریانش ارائه کرد. همتایان SAP و Salesforce، و بقیه، این است که چنین مواقع بحرانی دقیقاً زمانی برای سست کردن برنامههای تحول دیجیتال نیست.
حتی اوراکل نیز این دیدگاه را مطرح میکند که بهتنهایی نمیتواند همه این کارها را به تنهایی انجام دهد . SAP حتی بیشتر از یک رویکرد کنسرسیومی اتخاذ می کند که ERP خود را ایجاد می کند – به طور علامتی بر روی تحول کسب و کار ظهور خود به عنوان یک برنامه خدماتی – بر روی پلت فرم های ابری از ابر مقیاس کننده ها، مانند خدمات وب آمازون (AWS)، پلتفرم ابری گوگل و مایکروسافت آژور.
1. بهترین برنامه های کاربردی ابر ERP یک استراتژی مدرن ارائه می دهند
بازار ERP اکنون در مقایسه با 10 سال پیش بسیار متفاوت به نظر می رسد. در سال 2013، SAP و Oracle 38٪ از بازار ERP بین آنها را به خود اختصاص دادند و طبق گفته گارتنر، 10 تامین کننده برتر، 64٪ را در اختیار داشتند.
دریابید که چگونه سازمانها از بهترین محصولات SaaS برای پر کردن شکافها در استراتژی برنامههای کاربردی سازمانی خود و ارائه یک رویکرد مدرن به ERP استفاده میکنند.

2. استیو میراندا از Oracle در مورد ارزش چرخش درون به بیرون
در یک پرسش و پاسخ با Computer Weekly در Oracle Open World ، استیو میراندا، رئیس برنامههای کاربردی، در مورد گشایش عرضهکننده و تشدید رویکرد ابری صنعت، بهطور سیگنالی با مراقبتهای بهداشتی، بحث کرد.
3. SAP Build در TechEd راه اندازی شد تا برای توسعه دهندگان کاربران تجاری جذاب باشد
SAP در کنفرانس TechEd خود در لاس وگاس، یک پلتفرم با کد پایین، SAP Build را راهاندازی کرد که مستقیماً برای کاربران تجاری هدف قرار میگرفت. Build بخشی از پلتفرم فناوری کسب و کار تامین کننده است.
جولیا وایت، مدیر ارشد بازاریابی SAP، در یک جلسه توجیهی پیش از TechEd، گفت که موج بعدی “تحول کسب و کار” توسط کاربران تجاری که تخصص آنها تا کنون استفاده نشده است، به ویژه در مورد شناسایی فرصت ها برای اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار هدایت خواهد شد.
4. Oracle CloudWorld 2022: الیسون از اهمیت مراقبت های بهداشتی در ماموریت خود می گویند
لری الیسون، مدیر ارشد فناوری Oracle (CTO) و بنیانگذار اوراکل ، مراقبت های بهداشتی را در محور اصلی سخنرانی خود در Oracle CloudWorld 2022 در لاس وگاس قرار داد.
کنفرانس سالانه تامین کننده، که قبلا به عنوان Oracle OpenWorld شناخته می شد، از خانه سنتی خود در سانفرانسیسکو به شهر گناه منتقل شده است. هتل و کازینو ونیزی اکنون میزبان یکی از شرکتهای پیشگام سیلیکون ولی است. اما، در هر صورت، «دوج» الیسون خودش، پس از همهگیری کووید-19، یک سخنرانی کلیدی با اشتیاق آشکار به سلامت انسان ارائه کرد.
5. Dreamforce 2022: بنیوف و تیلور جنی را در زمان واقعی باز میکنند تا «روز جدید» را برشته کنند.
مارک بنیوف و برت تیلور، مدیران عامل Salesforce، از پلتفرم دادههای مشتری Genie خود به عنوان پیشگوی واقعی احتمالی جدید پس از همهگیری در Dreamforce 2022 تمجید کردند.
بنیوف در رقیب SAP یک عکس کوتاه گرفت و خاطرنشان کرد که Salesforce از نظر درآمد از ارائه دهنده برنامه های کاربردی سازمانی مستقر در آلمان پیشی گرفته است، در یک سخنرانی کلیدی که عملکردهای قبل از همه گیری کووید 19 را به یاد می آورد. او گفت: “ما اکنون بزرگترین شرکت برنامه های کاربردی سازمانی در جهان هستیم.”
6. Sapphire 2022: کلاین در زمینه پایداری و انعطافپذیری زنجیره تامین
در اولین کنفرانس حضوری مشتری Sapphire SAP در سه سال گذشته، مدیرعامل کریستین کلاین و تیم برترش موضوعات پایداری و انعطافپذیری زنجیره تامین را که در سالهای 2020 و 2021 برجسته بودند، دوباره بررسی کردند.
تکرار رویداد سالانه مشتری و شریک عرضه کننده در سال 2022 به 9 کنفرانس منطقه ای تقسیم شد که اولین کنفرانس به عنوان یک رویداد زنده کوچک در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد. مشتریان SAP اروپای شمالی در 17 می در لاهه ملاقات خواهند کرد.
7. مصاحبه یانیس لوانتیس کیفیت کلی را برای Unipart IT هدف قرار داده است
تبدیل عملکرد IT یک شرکت به یک تجارت استثنایی به خودی خود باید رویای بسیاری از مدیران ارشد فناوری اطلاعات باشد. یانیس لوانتیس، CIO گروه در شرکت لجستیک بریتانیا Unipart ، با تکیه بر تجربه طولانی مدت خود در IT شرکت، که شامل دورههایی در Unilever و Rolls-Royce میشود، دقیقاً این کار را انجام میدهد.
یونیپارت میراثی در تولید و خدمات با کیفیت دارد که یانیس لوانتیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، در حال ساخت آن است، تا حدی با استفاده از سرویس تحول کسبوکار مبتنی بر ابر SAP، Rise.
8. کارایی تا همدلی: تجربه مشتری در بحران هزینه زندگی
بحران هزینه های زندگی در حال حاضر تأثیر زیادی بر هزینه ها داشته است. خردهفروشی در بریتانیا در آگوست 2022 به میزان 1.6 درصد در مقابل پیشبینی 0.5 درصد کاهش یافت. بانکها پیشنهادات وام مسکن را پس گرفتند زیرا انتظار میرفت نرخهای بهره چند درصد بیشتر افزایش یابد. و بسیاری از مردم در تعجب مانده اند که چگونه می توانند با افزایش قیمت گاز و محصولات، وسایل اولیه مانند گرمایش و غذا را تامین کنند.
بیابید که چگونه کسب و کارها می توانند استراتژی CX خود را برای حمایت از مصرف کنندگانی که با بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم می کنند، تقویت کنند.
9. تجربه نامزد برای ایجاد تعامل عاطفی بیشتر تکامل می یابد
علیرغم بحران هزینه زندگی، اشتغال بالا است و شرکت ها باید زمانی که رقابت قوی است و “شباح سازی” رایج است، یک تجربه نامزد قانع کننده ایجاد کنند .
در زمان کمبود مهارتها و استعدادهای مداوم در بسیاری از حوزههای اقتصاد، ایده جذب کارمندان بالقوه با تجربه نامزد قانعکننده توجه بیشتری را به خود جلب میکند.
10. تجربه کارمند برای مشاهده کل سازمانی به CX می پیوندد
یکی از تأثیرات فراوان همهگیری کووید، تسریع روند نوپایی در میان سازمانهای مترقی به سمت پذیرش رشته به اصطلاح « تجربه کامل » بود. این مجموع تجربه برای پیوستن به تجربه کارمندان و مشتریان برای سازمان هایی که قصد کل نگری و پیشرو بودن را دارند، در حال ظهور است.ظ